|
Post by Cashew on Aug 26, 2015 18:51:10 GMT
VârcolacNu är det så att min nya grabb Varco söker en partner då det börjat bli ensamt i Mystic Mountains. Fast det var väl därför han kom dit, å andra sidan. Eller ja... låt säga att jag söker partner åt honom. För att jag inte vill att han ska vara ensam. x) Varco är en ganska speciell individ, fåordig och tillknäppt, formell och stel i sitt samspel med andra. Han är snäll i grund och botten men håller sig höljd i mystik, vill inte ha samtalet riktat mot sig själv. Han är väl vad man skulle kunna kalla för en drömmare, vars tankar flödar hela tiden. Även om han inte yttrar dem. Vill du veta mer om Vârcolac? Kolla in hans presentation, där hittar du allt du behöver. >>Söker Varco söker en partner, en tik rättare sagt. En livskamrat. Familj, valpar är inget som spelar roll för honom just nu, men visst vore det trevligt om han kunde hitta någon att känna sig fri ihop med. Viktigt är att hon ifråga inte får vara för påstridig, ivrig, pratglad eller... Helt enkelt för 'aktiv'. Då drar han sig ifrån och innesluter sig i sitt skal. En lite lugnare, förstående tik som inte pressar på vore perfa. En tvillingsjäl, kort sagt. >>Snabbinfo Varco är... 3 år gammal Chokladbrun med gula ögon 59 cm i mankhöjd Normalbyggd men ganska grov pälskvalité
Har du Varcos drömtik? Tveka inte, show me what you got helt enkelt. x)
|
|
|
Post by vera on Aug 26, 2015 18:53:44 GMT
Haha jag planerar en tik nu då jag känner att jag har för många hanar i jämförelse med tikar x) du beskrev henne nästan med precision, hon är lite av den fegare typen jag ska lägga upp henne snart :)hon heter Evaóla
|
|
|
Post by Cashew on Aug 26, 2015 18:57:21 GMT
Jo, finns typ 15 tikar och 10 hanar på hela forumet, haha ^^
|
|