|
Post by Cashew on Sept 5, 2015 16:40:09 GMT
Min nya flicka Aspen är inte upplagd ännu men jaa, man måste vara ute i god tid för att få vad man vill ha. xD Hursomhelst så söker hon nu en partner. Hane närmare bestämt.
Aspen är en väldigt glad tik, tre år gammal och rävfärgad med bärnstensfärgade ögon. Hon är nätt men ganska stor för att vara tik - 58 cm. Hon är ärlig och säger alltid vad hon tycker, blir naturligt respekterad och ställer upp för andra. Det behöver inte ens vara hon själv eller någon hon känner som blir elakt behandlad, hon försvarar och skyddar gärna vilt främmande folk om de blir påhoppade. En ärlig, fin och rolig livsnjutare god som guld. Söker en tvillingsjäl att dela livet med, lika mycket som en het natt. Kort sagt - nästan allt är välkommet. Befinner sig nu i Ancient Forest.
|
|
1d
Magical Creatures
Spelar som Nova Zelfira, Fast Zam och Kenzie Blue
|
Post by 1d on Sept 5, 2015 17:37:14 GMT
Jag har ju Fast Zam om han skulle vara något?
|
|
|
Post by vera on Sept 5, 2015 20:44:13 GMT
Min nya flicka Aspen är inte upplagd ännu men jaa, man måste vara ute i god tid för att få vad man vill ha. xD Hursomhelst så söker hon nu en partner. Hane närmare bestämt. Aspen är en väldigt glad tik, tre år gammal och rävfärgad med bärnstensfärgade ögon. Hon är nätt men ganska stor för att vara tik - 58 cm. Hon är ärlig och säger alltid vad hon tycker, blir naturligt respekterad och ställer upp för andra. Det behöver inte ens vara hon själv eller någon hon känner som blir elakt behandlad, hon försvarar och skyddar gärna vilt främmande folk om de blir påhoppade. En ärlig, fin och rolig livsnjutare god som guld. Söker en tvillingsjäl att dela livet med, lika mycket som en het natt. Kort sagt - nästan allt är välkommet. Befinner sig nu i Ancient Forest. Har ju två nya hanar, Tohro o Cyle det är bara att välja o vraka.
|
|
|
Post by Cashew on Sept 6, 2015 6:10:26 GMT
Isf tror jag mest på Cyle då de befinner sig i AF båda två och med tanke på att Fast Zam redan har en "match" med Kebury. Får väl försöka dra upp tempot där... xD
|
|
1d
Magical Creatures
Spelar som Nova Zelfira, Fast Zam och Kenzie Blue
|
Post by 1d on Sept 6, 2015 13:24:45 GMT
Ja haha, menade ifall de inte klicka ihop
|
|